22 Eylül 2013 Pazar

İlk Adım ...

Merhaba,

Hayvanlara yardım amaçlı HAYTAP ile birlikte girdiğim zor ama bir o kadar da güzel yolda attığım ilk büyük adıma şahit oluyorsunuz :)

Zor şartlar altında kendini ifade edemeyen hayvanların sesi olabilmek için açtığım bu blogda çoğunuzun haberi olmadan yitip giden canlardan, yaşanılan acı olaylardan, daha da önemlisi bu olaylar karşısında yapabileceklerimizden bahsedeceğim.

Elimden geldiğince yuva arayan hayvanlarımızı; şiddet gören, önemsenmeyen hayvanlar için neler yapabileceğimizi, belki bir adım da siz atmak istersiniz diye umut ederek benim yapmaya çalıştıklarımı, ve tabii HAYTAP olarak yapmaya çalıştıklarımızı buradan duyuracağım.

http://www.haytap.org
http://www.facebook.com/HAYTAP

Takip edebileceğiniz internet siteleri.

Bir göz atın derim, eminim ki "bunu yapabilirim aslında" diyeceğiniz birşey çıkacaktır.
Sonunda yaşayacağınız mutluluğu, birşeyler yapmış olmanın verdiği güzel duyguları garanti ediyorum :)

Gelin birlikte "bir adım" atalım, "bir hayat" için yapılabilecekler adına...

2 yorum:

  1. Merhabalar kutlarım, ne güzel onların sesi olacaksınız, başarılar diliyorum...Dilediğiniz haberi Haytap Günlüğünden de alabilirsiniz...Sevgi ve Saygılar...
    https://www.facebook.com/pages/Haytap-G%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC/445932725459932

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Sayfayı mutlaka inceleyip, paylaşımlarda bulunacağım. Yararımız dokunur umarım :)

      Görüşmek üzere.
      Sevgiler,

      Sil